Kun Cádiz og Atlético Madrid har ikke lykønsket med mesterskabet

Det er strømmet ind med lykønskninger fra de fleste spanske klubber efter at Real Madrid lørdag vandt det 36. mesterskab. Kun lørdagens modstander, Cádiz, samt lokalrivalerne fra Atlético Madrid kunne ikke finde storheden frem.

Real Madrid gjorde selv sin del af arbejdet ved at vinde 3-0 over Cádiz og dermed skulle man ”blot” afvente resultatet af kampen mellem Girona og Barcelona, der gik i gang umiddelbart efter Real Madrids kamp.

Her var Hernández Hernández dommer og kort efter hans sidste fløjt i kampen begyndte lykønskningerne at tikke ind, heriblandt fra Barcelona, der var blandt de første til at lykønske.

Det skete på pressemødet, hvor træner Xavi sendte sine lykønskninger til Real Madrid og kort efter kom også meddelelsen på de sociale medier. Sammen med Girona, Ath. Bilbao, Real Sociedad, Betis, Sevilla og alle de andre, men altså ikke Cádiz og Atlético Madrid.

Log-på for at kommentere