Castilla spillede uafgjort

Raúls Castilla-mandskab har haft en vanskelig sæson. Klubben er ikke langt fra nedrykningsstregen, og spillet på banen har ikke været imponerende. Klubben besøgte søndag aften topholdet i Segunda Division, Atlético Baleares, hvor klubben formåede at spille uafgjort takket være en solid indsats fra Fran Garcia.

Castilla sluttede herved endelig deres stime af nederlag, der havde stået på i 3 uger inden kampen mod Atlético Baleares. Pedro Ruiz scorede kampens første mål efter 12-minutter, men Jorge Ortiz fra Baleares udlignede 7 minutter senere på et straffespark. Herved har Castilla endnu ikke vundet på udebane i denne sæson, men resultatet har alt andet lige hjulpet på spillernes selvtillid.

Castilla ligner endnu ikke et hold, der hænger ordentligt sammen, og selvom Raúl er en legende i Real Madrid, har han endnu til gode at bevise, hvorfor ledelsen skal fortsætte med ham som træner for Castilla.

Seneste artikler...

Annonce