Champions League 2015/16

8 år 5 måneder siden #97 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Champions League 2015/16

Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)


Hvad mener du dog, vores super flydende angrebsspil moser da Roma ude og hjemme ;). Vi tager dem nok lige så seriøst som villareal osv osv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #98 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League 2015/16

Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)


Tiderne er forhåbentlig anderledes om 2 måneder :)

Var der nogle som undervurderede Juve sidste sæson? Var det ikke bare som kommentarer som, at vi skulle gå videre etc.?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #99 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Champions League 2015/16

Dios skrev:

Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)


Tiderne er forhåbentlig anderledes om 2 måneder :)

Var der nogle som undervurderede Juve sidste sæson? Var det ikke bare som kommentarer som, at vi skulle gå videre etc.?


Jeg kan ikke se, hvad der skulle være anderledes om to måneder?

Roma bliver IMO en svær modstander; bedre er Real Madrid simpelthen ikke..... som hold.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #100 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Champions League 2015/16

Dios skrev:

Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)


Tiderne er forhåbentlig anderledes om 2 måneder :)

Var der nogle som undervurderede Juve sidste sæson? Var det ikke bare som kommentarer som, at vi skulle gå videre etc.?


Hvorfor er tiderne anderledes om to måneder? Benitez er stadig træner, Ronaldo scorer stadig mod miniput hold, Bale er stadig malplaceret (ja, du læste rigtigt - jeg er trip, trap, træt af at forsvare waliseren!), James befinder sig stadig tilbage i banen, Isco er stadig bænket fordi prisskiltet ikke er højt nok. Lægestaben er stadig den samme og værst af alt - Florentino Perez er stadig præsident i Real Madrid. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad der skulle være så markant anderledes. Kampen i går fik mig til at miste alt tiltro til succes i denne sæson. Den mest jammerlige første halvleg på en dag, hvor spillerne netop skulle præstere alt, hvad de kunne.

Så husker vi nok episoden forskelligt. Jeg husker det som om, at folk i den grad undervurderede Juventus. Jeg var nok også en af dem. Alternativerne var selvfølgelig værre i Bayern og Barca, men derfor var vi stadig ekstatiske over at møde Juventus, vi så det som en sikker finaleplads. Det er sådan, jeg husker det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #101 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League 2015/16
@Pelle & Daniel.

Jeg slår lige 2 deprimerende indlæg sammen og kommer med et optimistisk et af slagsen :D

Vi kunne være Barcelona fans! (og her skal det største brøl lyde :D:).

Det der skulle være anderledes er, at vi forhåbentlig har alle mand klar, eller ihvertfald størstedelen i hver kæde. Uheldet kan ikke fortsætte. Godt nok har vi samme stab, men jeg ved ikke hvor meget de kan gøre for at forhindre muskelskader. Hvile, hvile og atter hvile! Når de bliver forceret, så skal de ud igen som vi så det med Marcelo igår.

Benitez har yderligere 2 måneder for at arbejde med spillerne. Små kampe eller ej, så bliver offensiven bedre og bedre. Benitez ved nu også, at en 2-mandsmidtbane ikke går imod et sådan hold. Den fejl bliver ikke begået igen.
Roma bliver en svær modstander, men en overkommelig en af slagsen. Også selvom vi er i nuværende forfatning.

Ronaldo scorer når holdet spiller godt. Holdet spiller godt, når BBCJ (remix) ikke spiller samtidig. Et hold uden balance er et hold som igår, og det kommer Benitez til at arbejde på, og den opstilling tror jeg ikke på vi kommer til at se længere.

Vi har et rigtig overkommeligt kampprogram de næste 14-15 kampe, hvor der kun er 2-3 decideret svære opgør. Ude imod Valencia og hjemme imod At. Madrid. Hjemmekampen imod Sevilla kan godt blive svær, men de plejer ikke at være så gode ude som hjemme.
Vi er ikke i nogen god form, men som tiden går, og holdet lærer Benitez ideer at kende, så kan det jo kun blive bedre.

Jeg er ihvertfald stadig meget optimistisk. Vi led et dobbeltnederlag i weekenden, men der vil komme masser af pointtab til Barcelona endnu. Barcelona har altså stadig 4 grimme kampe i streg, og med lidt god vilje 5 kampe fra slut marts til slut april. Det er altså lige omkring de grimme kampe i Chl også afvikles.

James spilles ikke længere tilbage end han plejer. Han er bare faldet meget ud af kampene efter hans skade, så han søger bare spillet på den "nemme" måde. Jeg ved tankegangen er grim, men en skade til Bale vil give plads til James og Isco, og det har holdet altså godt af. Bale har jo også haft en 4-6 kampe i streg, så han er sikkert ude inden længe igen.

Hazard-rygtet vil ikke dø, og rygter som disse plejer at holde vand. Det er måske ikke problemløseren, men på banen vil han gøre underværker. Han er som skræddersyet til Real Madrid. Det bliver et smukt match :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #102 af Siempre Madrid

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)


Tiderne er forhåbentlig anderledes om 2 måneder :)

Var der nogle som undervurderede Juve sidste sæson? Var det ikke bare som kommentarer som, at vi skulle gå videre etc.?


Hvorfor er tiderne anderledes om to måneder? Benitez er stadig træner, Ronaldo scorer stadig mod miniput hold, Bale er stadig malplaceret (ja, du læste rigtigt - jeg er trip, trap, træt af at forsvare waliseren!), James befinder sig stadig tilbage i banen, Isco er stadig bænket fordi prisskiltet ikke er højt nok. Lægestaben er stadig den samme og værst af alt - Florentino Perez er stadig præsident i Real Madrid. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad der skulle være så markant anderledes. Kampen i går fik mig til at miste alt tiltro til succes i denne sæson. Den mest jammerlige første halvleg på en dag, hvor spillerne netop skulle præstere alt, hvad de kunne.

Så husker vi nok episoden forskelligt. Jeg husker det som om, at folk i den grad undervurderede Juventus. Jeg var nok også en af dem. Alternativerne var selvfølgelig værre i Bayern og Barca, men derfor var vi stadig ekstatiske over at møde Juventus, vi så det som en sikker finaleplads. Det er sådan, jeg husker det.


Prøv at gå bare et år tilbage. Så ved du hvorfor tingene kan være helt anderledes om to måneder.

Angående Juventus, så var jeg blandt andet en af dem, der var særdeles optimistiske. Det er på ingen måde det samme, som at det var at betragte som ren walk over, men derimod en tro på, at Real Madrid i sin bedste form til enhver tid ville kunne slå Juventus over to kampe. Det var min holdning og det ville den såmænd også være i dag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #103 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Champions League 2015/16
det var da fuldstændig uvirkeligt som som du kan overvurdere Eden Hazard :D....han er jo decideret ELENDIG i denne sæson og sidste sæson da han blev "premier leagues bedste spiller" lavede han det samme antal mål som en svag bale for os...

Bale får dig til at æde dine ord denne sæson mærk dig mine ord...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #104 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League 2015/16

Bindslev skrev: det var da fuldstændig uvirkeligt som som du kan overvurdere Eden Hazard :D....han er jo decideret ELENDIG i denne sæson og sidste sæson da han blev "premier leagues bedste spiller" lavede han det samme antal mål som en svag bale for os...

Bale får dig til at æde dine ord denne sæson mærk dig mine ord...


Så har han travlt haha :D Dine ord indtil videre har ellers kun fået mig til at grine :)

Hazard med sine få mål sidste sæson havde en kæmpe andel i, at Chelsea blev mestre. Bale med samme antal mål, eller flere? floppede igen igen sidste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum