Om Vores Rivaler IX

1 år 8 måneder siden #11833 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
… og det er vores største problem. Den offensive bredde. Vi kan vel skifte Mariano og Asensio ind …

#komnuPerez

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Bismo, Fondo_Sur, El Siete, JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11834 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Om Vores Rivaler IX
Har virkelig svært ved at forstå hvad det er, som vi laver på markedet. Lad os nu få forstærket den offensiv i det mindste - en skade til Benzema eller Vini, også er sæsonen slut før den begyndte.

Tror seriøst, at det ender med Bernardo Silva også signer med Barca, fordi vi er så passive. Og deres offensive er allerede længder stærker end vores. Også har jeg ingengang fået mit ønske om nye backs..
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11835 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez post=153575 skrev: … og det er vores største problem. Den offensive bredde. Vi kan vel skifte Mariano og Asensio ind …

#komnuPerez

​Og Hazard! Og Lucas kan også spille wing.

SIIIIIUU

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11836 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vini Jr. vs. Fati er det nye rivalskab i La Liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11837 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er helt enig angående offensiven... jeg havde rigtig gerne set at vi fik nunez... og en højrekant (gerne antony). Og nye backs... rigtig meget nye backs...

Jeg er med på at vi skal være økonomisk ansvarlige, men det virker helt væk, at vi har skilt os af med så mange spillere, og alligevel ikke kan hente forstærkninger...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11838 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

Dragam post=153579 skrev: Jeg er helt enig angående offensiven... jeg havde rigtig gerne set at vi fik nunez... og en højrekant (gerne antony). Og nye backs... rigtig meget nye backs...

Jeg er med på at vi skal være økonomisk ansvarlige, men det virker helt væk, at vi har skilt os af med så mange spillere, og alligevel ikke kan hente forstærkninger...

​Køb Antony og Nuñez og lad dem sidde på tribunen til den spanske regering får fingeren ud af røven og giver Vini og Rodrygo spansk statsborgerskab, for de ville nemlig ikke kunne registreres før.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11839 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=153577 skrev:

DarioGomez post=153575 skrev: … og det er vores største problem. Den offensive bredde. Vi kan vel skifte Mariano og Asensio ind …

#komnuPerez

​Og Hazard! Og Lucas kan også spille wing.

SIIIIIUU

​Hva snakker i om, Ceballos og Vallejo er jo frelserne, der er ikke det de to ikke kan på en fodbold bane, vores fremtid er sikret!!!

Fatter heller ikke hvorfor Benz og Modric stadig er i klubben, vi har jo Arribas og Iker Bravo som begge står i kø til Ballon d’Or ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11840 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Fati har rigtig meget han skal bevise, før han når Vinicius. Desuden har han tendens til langvarige skader. Så lad os nu se..
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11841 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke vi stadig vinder La Liga komfortabelt i år, det er jo samme klagesang fra samme brugere sæson efter sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11842 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Jbner post=153580 skrev:

Dragam post=153579 skrev: Jeg er helt enig angående offensiven... jeg havde rigtig gerne set at vi fik nunez... og en højrekant (gerne antony). Og nye backs... rigtig meget nye backs...

Jeg er med på at vi skal være økonomisk ansvarlige, men det virker helt væk, at vi har skilt os af med så mange spillere, og alligevel ikke kan hente forstærkninger...

​Køb Antony og Nuñez og lad dem sidde på tribunen til den spanske regering får fingeren ud af røven og giver Vini og Rodrygo spansk statsborgerskab, for de ville nemlig ikke kunne registreres før.

​Ssssh. Du dræber hele propagandaen med al den realisme...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11843 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=153583 skrev: Mon ikke vi stadig vinder La Liga komfortabelt i år, det er jo samme klagesang fra samme brugere sæson efter sæson.

​Hvad er der galt i at kritisere den offensive bredde?

Der er ingen tvivl om, at vi bør være klare favoritter. Jeg synes også vi virker stærke og sammentømrede. Men det ændrer ikke på, at hvis Benzema og/eller Vini skulle rende ind i en skade, så er vi fuuucked. Et mirakel at de begge kan klare 90 minutter igen og igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11844 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi har ikke vundet et back-to-back mesterskab i små 15 år og *aldrig* under Florentino. Så det er ikke heeelt urimeligt at stille sig tvivlende ;)

Tænker at det sagtens kan tænkes, at vi hviler for meget på laurbærene efter et mesterskab. Det kunne hvert fald være interessant at analysere hvorfor vi død og pine ikke kan sætte to titler sammen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, NadaMás, El Siete, JesperThomsen, Madridista02, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum