Om Vores Rivaler IX

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 dage siden #14773 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=174306 skrev:

mohbar post=174294 skrev: Synes det mest interessante i de her 2 kampe er hvordan Mbappe gør det (forudsat at han skifter til Real). Og indtil videre skuffer han ganske fælt og når ikke engang Vinicius til spidsen af hans støvleknopper. 

Vinicius spiller med langt mere gnist og laver flere spektakulære ting. 


Ja, jeg håber da dem der nævner Mbappe som erstatning for Vini hver anden kamp kigger med. Og måske kan sætte lidt mere pris på det Vini kan. Han er simpelthen altid involveret og påvirker altid kampene. Mbappe kan godt forsvinde, hvis det ikke lige kører. Han er ikke en eller anden cheat code man lige kan sætte ind på holdet. Han er ikke en bedre version af Vini, der gør det samme som ham bare med bedre afslutninger. Han er en anden type!

Med det sagt, så er Mbappe selvfølgelig stadig i særklasse og mon ikke også vi kommer til at se det her i anden halvleg, hvor Barca bliver kørt mere og mere trætte med en mand i undertal.

​Mbappé har ikke spillet godt i de her to kampe imod Barca, kunne der ligge andre grunde til? Ikke den mest ønskværdige situation han står i i PSG. Udover de to kampe her, så har Mbappé i rigtig mange store kampe, været kamp afgørende og spillet fantastisk. Tag bare de tog kampe mod os for to sæsoner siden. To VM finaler hvor han har været klasse. Mbappé er vanvittig dygtig og det ændrer de her to kampe ikke ved.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14774 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=174318 skrev:

Lars1991 post=174306 skrev:

mohbar post=174294 skrev: Synes det mest interessante i de her 2 kampe er hvordan Mbappe gør det (forudsat at han skifter til Real). Og indtil videre skuffer han ganske fælt og når ikke engang Vinicius til spidsen af hans støvleknopper. 

Vinicius spiller med langt mere gnist og laver flere spektakulære ting. 


Ja, jeg håber da dem der nævner Mbappe som erstatning for Vini hver anden kamp kigger med. Og måske kan sætte lidt mere pris på det Vini kan. Han er simpelthen altid involveret og påvirker altid kampene. Mbappe kan godt forsvinde, hvis det ikke lige kører. Han er ikke en eller anden cheat code man lige kan sætte ind på holdet. Han er ikke en bedre version af Vini, der gør det samme som ham bare med bedre afslutninger. Han er en anden type!

Med det sagt, så er Mbappe selvfølgelig stadig i særklasse og mon ikke også vi kommer til at se det her i anden halvleg, hvor Barca bliver kørt mere og mere trætte med en mand i undertal.

​Mbappé har ikke spillet godt i de her to kampe imod Barca, kunne der ligge andre grunde til? Ikke den mest ønskværdige situation han står i i PSG. Udover de to kampe her, så har Mbappé i rigtig mange store kampe, været kamp afgørende og spillet fantastisk. Tag bare de tog kampe mod os for to sæsoner siden. To VM finaler hvor han har været klasse. Mbappé er vanvittig dygtig og det ændrer de her to kampe ikke ved.

​han ender nok med at forlænge med PSG haha

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14775 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Godt vi ikke hentede Cancelo
hahahh :-)​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 dage siden #14776 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Folk havde det så skidt i sidste uge over Barcelonas sejr.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14777 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Av hvor kan det være svært i Europa, når dommerne som oftest har international standard.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14778 af Estadio Santiago Bernabéu
​Laporta har taget 5 kg på i aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 dage siden #14779 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan også ryge ud i morgen, men ikke på denne her måde.

Hvem kan nogensinde acceptere at ryge ud sådan her

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 dage siden #14780 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Mes que un club

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14781 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan det være folk herinde holder med PSG egenligt?

Det jo pest eller kolera og antager folk ser Barca som vores største rival.

mit ønskescenarie er dog at jeg helst så PSG ryge ud da det måske giver mere afklaring om Mbappé. Dertil øsnker jeg jo så mange spanke hold videre som muligt lige netop i det her tilfælde, hvor det PSG og Barca - mine to absolutte hadehold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14782 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=174318 skrev:

Lars1991 post=174306 skrev:

mohbar post=174294 skrev: Synes det mest interessante i de her 2 kampe er hvordan Mbappe gør det (forudsat at han skifter til Real). Og indtil videre skuffer han ganske fælt og når ikke engang Vinicius til spidsen af hans støvleknopper. 

Vinicius spiller med langt mere gnist og laver flere spektakulære ting. 


Ja, jeg håber da dem der nævner Mbappe som erstatning for Vini hver anden kamp kigger med. Og måske kan sætte lidt mere pris på det Vini kan. Han er simpelthen altid involveret og påvirker altid kampene. Mbappe kan godt forsvinde, hvis det ikke lige kører. Han er ikke en eller anden cheat code man lige kan sætte ind på holdet. Han er ikke en bedre version af Vini, der gør det samme som ham bare med bedre afslutninger. Han er en anden type!

Med det sagt, så er Mbappe selvfølgelig stadig i særklasse og mon ikke også vi kommer til at se det her i anden halvleg, hvor Barca bliver kørt mere og mere trætte med en mand i undertal.

​Mbappé har ikke spillet godt i de her to kampe imod Barca, kunne der ligge andre grunde til? Ikke den mest ønskværdige situation han står i i PSG. Udover de to kampe her, så har Mbappé i rigtig mange store kampe, været kamp afgørende og spillet fantastisk. Tag bare de tog kampe mod os for to sæsoner siden. To VM finaler hvor han har været klasse. Mbappé er vanvittig dygtig og det ændrer de her to kampe ikke ved.


Selvfølgelig er han topmotiveret i kvartfinalerne i CL imod Barcelona haha. Sjovt som der pludselig bliver giver undskyldninger til ham.. man kunne også synes at Vini ikke står i særlig ønskværdige situationer på de spanske udebaner? Men det skal han jo bare get over, ifølge mange herinde.

Jeg har aldrig sagt at Mbappe ikke kan præstere i store kampe eller ikke kan spille fantastisk. Tværtimod. Så det må stå på din egen regning :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14783 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Så røg assistenten også. Hvem skal står for udskiftninger nu? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #14784 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​seriøst Barca har lille klubs mentalitet
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum