Spørg forummets brugere

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 måneder siden #409 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Jeg vælger at springe dit indlæg over, og hvis ikke andre byder ind med noget ift spørgsmålet, så lukker vi den her. Jeg skriver til dig i privaten!

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #410 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Spørg forummets brugere
​Halløj derude!
Jeg har købt Bernabeu i Lego-format og tænker ikke jeg er den eneste, derfor vil jeg høre om jeg er den eneste der mangler en lille sort klods i pose 23?

Til info har LEGO allerede sendt en ny klods med posten til mig...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #411 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Jeg synes der mangler nogle artikler? der er langt imellem en artikel og føler ikke man kommer tættere på holdet i løbet af ugen.

Modsat hvis man feks bare lige kigger ovre i fcb.dk så er der videoer fra holdets træninger og der kan nemt være flere artikler i løbet af et døgns tid.

Det vi vinder på herinde er det aktive forum.. ellers savner jeg sku lidt mere læsestof fra hovedstaden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #412 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Spørg forummets brugere

Elto92 post=147408 skrev: Jeg synes der mangler nogle artikler? der er langt imellem en artikel og føler ikke man kommer tættere på holdet i løbet af ugen.

Modsat hvis man feks bare lige kigger ovre i fcb.dk så er der videoer fra holdets træninger og der kan nemt være flere artikler i løbet af et døgns tid.

Det vi vinder på herinde er det aktive forum.. ellers savner jeg sku lidt mere læsestof fra hovedstaden

​Hmm, tja. Jeg synes da der kommer en del op herinde. Hvis man læser inde på Marca og AS synes jeg det meste kommer herind også.

Man kan selvfølgelig hoppe med på rygtevognen og skrive artikler om alverdens rygter osv. det synes jeg personligt selv er sjovt at følge med i. Men her følger jeg Fabrizio Romano og Mario Cortegano på Twitter, de er sindssygt pålidelige og konstant up to date på transfernyheder. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #413 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Tusinde tak ven. jeg værdsætter dit svar jeg må lige prøve det ad! :)
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #414 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere
Der var også engang, hvor man kunne skrive artikler og så sende dem ind med kilder. De ville så blive slået op. Det krævede ikke alverden at lave, hvis man alligevel læste lidt i de spanske medier :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #415 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
​Er der nogle der ved om det er muligt at få billetter til sidste kamp hjemme mod Betis?

Jeg overvejer tilfældigvis en tur til Madrid den weekend med en kammerat og det kunne da være sjovt at tage en tur på stadion hvis det er muligt :)

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #416 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Spørg forummets brugere

Greenking post=147557 skrev: ​Er der nogle der ved om det er muligt at få billetter til sidste kamp hjemme mod Betis?

Jeg overvejer tilfældigvis en tur til Madrid den weekend med en kammerat og det kunne da være sjovt at tage en tur på stadion hvis det er muligt :)


 

​Hej Greenking, 

Billetsalget starter omkring en uge før kampen bliver spillet. Det foregår sådan at sæsonkortholderne/klubmedlemmer først tilkendegiver deres intention om at være på stadion. Derefter bliver de resterende billetter sat til salg for fanklubben, og til sidst er der en periode hvor den brede offentlighed kan købe de resterende billetter - (en 3-4 dage før kampstart). 

Der er sjældent udsolgt på Bernabeu, men vær opmærsom på at afhængig af mesterskabskampens udfald, så kan Betis kampen jo ende med at blive rigtig interessant kamp for alle Madrid fans :-) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #417 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
Hej RGBlanco,

Tak for dit svar.
Er der et sted du vil anbefale at kigge efter og købe billetter? er det bare på www.realmadrid.com?

Ja, det er klart, det vil gøre kampen mere attraktiv. Vi må se om vi er heldige :)
Jeg forestiller mig bare det at være i byen vil være fedt og eventuelt se kampen på en bar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #418 af Thomaskjensen
Er det ikke bare salg af årsholdsholderes biljetter der begynder 1 uge inden?
Gik ind og kiggede og, jo, jeg kan i dag købe biljetter til kampen mod Betis, men bare VIP eller "Hospitality" biljetter, det vil sige at man får adgang til pokalrummet og middag 2 timer inden, tips er at man ikke må spise dekorationerne, alstå de flotte kager... :)

Priserne er €333,. og det er på række 1 :)

"Ulempen" er at kampstart ikke bliver fastsat før en uges tid inden så man får blive i Madrid i mindst 2 nætter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #419 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
Hej Thomas,

Tak for svaret. Vi har købt 2 pladser på række 1 :)

Vi tager derned fredag aften til tirsdag eftermiddag, så er godt dækket ind på det punkt.

Håber det bliver en stor oplevelse endelig at komme på stadion.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #420 af Thomaskjensen
Så lidt, det bliver en stor oplevelse, det kan jeg garantere. :)

Vi overnattede på Hotel NYX, som er 500 fra stadion, fedt på kampdagen men ikke noget vi kommer gentage når vi skal derned igen (planeret 2024 når min "lille" fylder 10 år).

Jeg vil anbefale et hotel i centrum, nu man er i Madrid i så mange dage og så ta metro eller taxi i god tid på kampdagen, i har jo adgang 2 timer inden med gratis mad og drikke.

For jer håber jeg at mesterskabet afgøres på jeres kamp, men for min egen del (nerverne) håber jeg nu det er afklaret inden :)

//Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum