Spørg forummets brugere

1 måned 2 uger siden #505 af Mas
Besvaret af Mas på emne Spørg forummets brugere
​Hvis man gerne vil stikke af fra sin svigerfamilie i dag, hvor kan man så med sikkerhed se Osasuna-Real Madrid i København? 

Nogen der gode erfaringer :) ? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #506 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
​Er nysgerrig på at høre om der er nogen der kan dele deres erfaringer med "Hospitality Tickets"?
Skal ned og se kampen med 2 venner i næste uge mod Cadiz, og vi har købt sådanne 3 billetter, og er lidt nysgerrig på at høre om formelt dette setup egentlig er.
Mindes at have set en dresscode et sted på deres side, men står den på skjorte og slips eller kan man godt tillade sig at troppe op med Real bluse på?
På forhånd tak.
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #507 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

TEKA post=174859 skrev: ​Er nysgerrig på at høre om der er nogen der kan dele deres erfaringer med "Hospitality Tickets"?
Skal ned og se kampen med 2 venner i næste uge mod Cadiz, og vi har købt sådanne 3 billetter, og er lidt nysgerrig på at høre om formelt dette setup egentlig er.
Mindes at have set en dresscode et sted på deres side, men står den på skjorte og slips eller kan man godt tillade sig at troppe op med Real bluse på?
På forhånd tak.



 

Jeg skrev en mail til dem inden jeg skulle derned i 2016. Der var der ingen dress code skrev de.​ Hvis du ser videoer på YouTube, så har folk almindeligt tøj på i VIP. Hvert fald de VIP-områder der er åbent for offentligheden.

Skriv evt. en mail til dem ang. den eksakte VIP-lounge. Jeg sad i den på langsiden helt ned mod sidelinjen og målet. R'et i Real Madrid om man vil. Som sagt: Ingen dresscode. Sad ved siden af nogle nordmænd. Det skal man kunne tolerere dog.
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 3 timer siden #508 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere
Hej, jeg har i noget tid tænkt på, at se sæsonens sidste liga kamp i mod Betis på Bernabeu. I lang tid stod der de spillede lørdag d.25maj (dog ikke officielt endnu), men nu står der at det er søndag d.26. maj. Jeg er klar over det ikke er officielt endnu, men tror I de kan finde på at ændre datoen , hvis vi kommer længere i CHL? Eller har I nogen gode råd til, hvordan man ellers kan planlægge sådan en tur? Eller skal man bare vente indtil kampdagen er officiel?

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 22 timer siden #509 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
Hej,
For to år siden stod jeg i samme situation. Faktisk var det også mod Betis.
På hjemmesiden stod der at spilledagen ville være lørdag eller søndag.
Vi købte vip billetter. Vi fløj derned fredag om aftenen og landede ved midnat.
Nogle dage inden ændrede de spilledagen til fredag aften! Hvor vi jo sjovt nok ikke var landet endnu.
Blev informeret at en spillerunde kunne ligge fredag, lørdag, søndag eller mandag. Det fremgik jo bare ikke af den officielle Real Madrid hjemmeside.
Efter lidt skriveri frem og tilbage indvildede de i at refundere vores billetter (2500kr pr styk) men der blev nævnt mange gange at de gjorde noget ud over normal procedure hvor man ikke kan refundere en købt billet.

Real havde vundet mesterskabet, nok derfor den blev flyttet til fredag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 dage 18 timer siden #510 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere
Det må virkelig være en skuffende fornemmelse, det er sådan noget jeg gerne vil undgå.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
6 dage 17 timer siden #511 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Quizzerne fungere desværre ik 100% men er meget sjove

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum