Truppen 2020/2021

3 år 6 måneder siden #109 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: En glædelig nyhed.

Mayoral har angivenligt fået James’ nummer (16), og han bliver i truppen. Efter to år i Levante er han blive mere moden og deraf imponeret Zidane ved træningspassene ifølge AS.

8 ligamål for Levante sidste sæson er ikke så dårligt. Kan da også huske et par mål scoret imod Barca.

Glæder mig over at se, hvad knægten kan byde på. Han var et stort talent i ungdomsårene. En rigtig målscorer.

I disse coronatider er det bare en fordel at have en bred trup pga. mulig uventet smitte og stramt kampprogram.


Nu ved jeg godt vi mangler mål, men pt står vi med Benz, Jovic, Mariano og Mayoral til samme plads (ingen af dem kan spille på kanten i en 433), så er det ikke lige i overkanten, måske bliver Jovic lejet ud, eller måske kommer man af med Mariano, men står valget imellem de 4, er min personlige holdning at Mayoral er det svageste kort, så mener det ville give mest mening at skille sig af med ham, men noget kunne nu tyde på at der måske allerede er Exit planer for enten Jovic eller Mariano, ellers giver det meget lidt mening at beholde Mayoral!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #110 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2020/2021
Altså med det møjhamrende kedelige og målfattige fodbold vi spiller under Zidane..hvad er så opskriften på at vinde Laliga ?

For at vinde skal vi vel score ca. 70 mål..

Benz scorer vel maks 25
Ramos scorer nok 10

Hvad med de resterende ???

Jeg tvivler stærkt på det med så impotent afslutningsfattigt angrebsspil vi har haft længe, medmindre vi får et solidt supplement til Benz (og det gør vi nok ikke)
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #111 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2020/2021
Atletico Madrids angrebsmuligheder = Morata, Joao Felix, Diego Costa og muligvis Luis Suarez...

FC Barcelonas angrebsmuligheder = Messi, Griezmann, Trincao, Braithwaite..

Real Madrids angrebsmuligheder = Benzema. Jeg tæller ikke Jovic, Mayoral og Mariano for dem bruger Zidane jo ikke ;-)

Hazard osv er mere kantspillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #112 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

mohbar skrev: Altså med det møjhamrende kedelige og målfattige fodbold vi spiller under Zidane..hvad er så opskriften på at vinde Laliga ?

For at vinde skal vi vel score ca. 70 mål..

Benz scorer vel maks 25
Ramos scorer nok 10

Hvad med de resterende ???

Jeg tvivler stærkt på det med så impotent afslutningsfattigt angrebsspil vi har haft længe, medmindre vi får et solidt supplement til Benz (og det gør vi nok ikke)


Jeg forstår din pointe og der er ingen tvivl om at vores offensiv hat problemer, de samme som vi havde i sidste season, men for lige at færdiggøre din liste:

Asensio: Hvis han kommer sig over skaden, så plejer han gerne at nette 10 gange på en season.

Kroos, Modric og Ødegaard burde tilsammen godt kunne tegne sig for 15 kasser set over en hel season.

Resten af de offensive kræfter rammer målet 10 gange (Hazard, Isco, Vini, Rodrygo, LV, Jovic)

Udover Ramos så står resten af forsvaret for 5 mål tilsammen.

Og lad os så gå ud fra at Case og Fede samt diverse Castilla spillere også sætter 5 kasser ind...

25+10+10+15+10+5+5=80 Kasser

Det var det mesterskab ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #113 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
Og så skete det der bare slet ikke må ske. Ødegaard testet positiv for COVID-19 efter Sociedad kampen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #114 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2020/2021

Dios skrev: Og så skete det der bare slet ikke må ske. Ødegaard testet positiv for COVID-19 efter Sociedad kampen.


Pis og papir !
14 dage uden ham, og derefter et genoptræningsforløb efter sygdom (hvis han har symptomer ) så går der hurtigt 3-4 uger inden han er på toppen igen :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #115 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2020/2021

Doc.juego skrev:

Dios skrev: Og så skete det der bare slet ikke må ske. Ødegaard testet positiv for COVID-19 efter Sociedad kampen.


Pis og papir !
14 dage uden ham, og derefter et genoptræningsforløb efter sygdom (hvis han har symptomer ) så går der hurtigt 3-4 uger inden han er på toppen igen :(


At skulle undvære Ødegaard i en måned (eller hvor meget det bliver til) er slet ikke det kritiske i det her.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #116 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Daniel skrev:

Doc.juego skrev:

Dios skrev: Og så skete det der bare slet ikke må ske. Ødegaard testet positiv for COVID-19 efter Sociedad kampen.


Pis og papir !
14 dage uden ham, og derefter et genoptræningsforløb efter sygdom (hvis han har symptomer ) så går der hurtigt 3-4 uger inden han er på toppen igen :(


At skulle undvære Ødegaard i en måned (eller hvor meget det bliver til) er slet ikke det kritiske i det her.


Hvad med resten af holdet? Må de overhovedet spille næste kamp eller skal den aflyses? Nogen der har styr på hvad Covid reglerne er i denne season....

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #117 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2020/2021
Jeg tror det først kan påvisesv4 dage efter kontakt. Dvs. Imorgen aften/nat kan man se om de andre har det
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #118 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021
Slet
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #119 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021
Ser ud til at Borja Mayoral ryger til Roma lige om lidt - vist permanent. Så mangler man også bare lige at få overtalt Mariano, og så har det været særdeles godt transfervindue, set på salg.
Nacho skulle ligeledes være tæt på sit skifte til Italien.

Nu er jeg hverken for eller imod Cavani lige pt., men angiveligt skulle det være Ramos' bror der forhandler på hans vegne, så den er da stadig åben. Måske bare give ham et år, så der er plads til Mbappe osv, næste sommer :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #120 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Truppen 2020/2021

El Siete skrev: Ser ud til at Borja Mayoral ryger til Roma lige om lidt - vist permanent. Så mangler man også bare lige at få overtalt Mariano, og så har det været særdeles godt transfervindue, set på salg.
Nacho skulle ligeledes være tæt på sit skifte til Italien.

Nu er jeg hverken for eller imod Cavani lige pt., men angiveligt skulle det være Ramos' bror der forhandler på hans vegne, så den er da stadig åben. Måske bare give ham et år, så der er plads til Mbappe osv, næste sommer :)


Jeg har også altid været tosset med Cavani. Især i hans Napoli tid hvor han igennem 3 sæsoner lemmedaskede Serie A med aggressive kammerater som Lavezzi og Hamšík.

Men selvom min sommerforelskelse var stærkt, for den langhårede orientalske soyabønne, så mener jeg nu stadig, at vi har tilsvarende kvalitet siddende på bænken. Hvorfor det vil være hul i hovedet, at søge mod Sydamerika, når vi har en sprødbagt serber snart; klar parat start til forhåbentlig, at få lov at skyde med bold, i stedet for Kong Benz i ny og næ?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce