Sæson 23-24

2 uger 5 dage siden #1477 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24

9eren post=174828 skrev: Det er kommet frem at der faktisk har været en afstemning om at få mål teknologi i spansk fodbold og semioffside tingen inden denne sæson. Den eneste klub som stemte for var Real Madrid. Athletic Club kom på senere. Resten af la liga klubberne inklusiv Barcelona var i mod forslaget. Seriøst de skal stoppe med at tude de s…

Se debatten her

​hvor meget afstemning osv har været officiel ved jeg ikke

​Det kunne være fedt at få noget officielt, der bakker det her op. Hvis det er sandt, så undrer det mig ikke, for Laporta er da værre end Donald Trump. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #1478 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

NadaMás post=174835 skrev:

9eren post=174833 skrev: Undskyld men Endricks pris er vel betalt af? Eller hvert fald en stor del af den.

​Forestiller mig ikke at de 35 mio. blev betalt upfront, men det er da selvfølgelig muligt.

Det er heller ikke fordi det skal komme an på Endricks overgangssum.

Men afskriver man 100 mio. til Mbappés sign on fee, 50 mio. til Davies transfersum, så kan man godt forestille sig, at 60 mio. for Yoro bliver for dyrt.

Tallene er selvfølgelig ikke sikre. Og det er muligt at Perez bare gør hvad der passer ham til sommer - Vi må se.

​Betales Mbappes sign-on ikke over en periode på 5 år? Tror heller ikke vi kommer til at betale de 60M, som Lille vil have, når han har kontraktudløb næste år.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #1479 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=174838 skrev: Javier Tebas: “I don’t know when, but this time La Liga will play official matches abroad, I think it could be in the 2025/2026 season.”

Stop nuuu. Få idioten ud. Hvorfor stemte 38/40 klubber for en lønforhøjelse til den her nar?


Jeg vil seriøst overveje at få en ny hobby, hvis det kommer dertil. Så det sgu ikke værd at følge mere. Forhåbentlig kommer vi ikke dertil, hvor jeg skal tage den beslutning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #1480 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24

Fondo_Sur post=174839 skrev:

9eren post=174828 skrev: Det er kommet frem at der faktisk har været en afstemning om at få mål teknologi i spansk fodbold og semioffside tingen inden denne sæson. Den eneste klub som stemte for var Real Madrid. Athletic Club kom på senere. Resten af la liga klubberne inklusiv Barcelona var i mod forslaget. Seriøst de skal stoppe med at tude de s…

Se debatten her

​hvor meget afstemning osv har været officiel ved jeg ikke

​Det kunne være fedt at få noget officielt, der bakker det her op. Hvis det er sandt, så undrer det mig ikke, for Laporta er da værre end Donald Trump. 

​hvorfor skal Trump sættes i forbindelse med alt negativt. 1v1 vil han være et langt bedre alternativ end den siddende præsident.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 5 dage siden #1481 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Fondo_Sur post=174839 skrev:

9eren post=174828 skrev: Det er kommet frem at der faktisk har været en afstemning om at få mål teknologi i spansk fodbold og semioffside tingen inden denne sæson. Den eneste klub som stemte for var Real Madrid. Athletic Club kom på senere. Resten af la liga klubberne inklusiv Barcelona var i mod forslaget. Seriøst de skal stoppe med at tude de s…

Se debatten her

​hvor meget afstemning osv har været officiel ved jeg ikke

​Det kunne være fedt at få noget officielt, der bakker det her op. Hvis det er sandt, så undrer det mig ikke, for Laporta er da værre end Donald Trump. 

​også i el chiringuito nævnes det at Barcelona plus de 17 andre klubber ikke har ønsket mål teknologi og har bakket Tebas op.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 5 dage siden #1482 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
RMtv har også gået i dybden med kampen og hælder til at Cubarsi burde ha været offside. Inklusiv Christensens mål med frispark på Kroos.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #1483 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
​AC sætter af med to hænder i ryggen på Kroos. Kæmpe frispark.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 5 dage siden #1484 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Real HWL post=174846 skrev: ​AC sætter af med to hænder i ryggen på Kroos. Kæmpe frispark.

​jeg er i tvivl. Men anyways, synes mere offsiden på Cubarsi skal diskuteres. At nogle mener Camavinga skulle ha rødt er også langt ude efter min mening!

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #1485 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Det er bare i bund og grund latterligt, at der har været så meget fokus på dommeren. Real Madrid vandt, da holdet var bedre end Barca, selv uden at have så meget energi i benene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, elle44, Ramos4, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 dage siden #1486 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det her simpelthen været den vildeste uge!

- Barcelona exit fra CL. Kæmpe stort nederlag på hjemmebane. Mbappé med to scoringer. Xavi i nedsmeltning.

- Chaampions League avancement fra forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence mod ‘verdens bedste’ fodboldhold. Lang næse til Premier League og Barca fans.

- Barcelona endegyldigt udelukket fra VM.

- Barcelona der smider først Araujo og senere Cancelo under bussen og slår tyk streg under at når de hyper en spiller og sender kærlighed hans vej, så er det flyvsk og betinget af at man ikke begår en fejl i fremtiden. Nu er kampagnen mod den skadede Frenkie de Jong blusset op igen.

- Sejr i El Clásico. Bellingham med endnu en match vinder mod Barcelona.

- Nike vinder retssag over Bsrvelona. Laporta havde officielt udtalt at de havde brudt samarbejdet med Nike. Men det var en premature løgn. De var kun i retten om det. Men de tabte sagen og hele verden ved at Barcelona er flyvske med deres aftaler.

- Xavi fortsætter som træner. Først havde han kontrakt til 2024. Så forlængede han til 2025. Så sagde han op. Så bliver han.

Win på win på win på win på win på win på win = 7x win på 7 dage. Tillykke Madridistas!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Chamartin, schreiber77, NadaMás, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 4 dage siden #1487 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Jeg synes det der er mest optur er at vi næsten har sikret et mesterskab og vi skal spille en semifinale igen. Jeg er meget tilfreds med vores sæson og at vi har en chance

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 dage siden #1488 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24

9eren post=174855 skrev: Jeg synes det der er mest optur er at vi næsten har sikret et mesterskab og vi skal spille en semifinale igen. Jeg er meget tilfreds med vores sæson og at vi har en chance


Og det mest sindssyge er, at vi har gjort det uden en nr 9 i truppen ;) In Perez we trust!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum