Brahim måske med mod Mallorca

4 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Brahim Díaz har...

Brahim Díaz har ikke fået den ønskede start på sæsonen, men måske er der lys for enden af tunnelen for den unge offensiv-spiller.

Brahim blev skadet lige efter ankomsten til USA i sommer og nåede dermed ikke at komme i kamp under optakten og i de foreløbige kampe i sæsonen, har han endnu ikke været udtaget. Real Madrid opfordrede på det kraftigste til en udlejning, men det afviste han pure, fordi han ville blive og vise sit værd.

Det er foreløbig ikke lykkedes ham, selv om Zidane i sidste sæson var meget imponeret over den teknisk dygtige spiller, men lige nu synes der at være mange spillere foran ham i køen. På trods af det spekuleres der i, at han kan vende tilbage til truppen til udekampen mod Mallorca, således at man langsomt kan få ham spillet ind i truppen igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Brahim måske med mod Mallorca
Hvor? I stedet for hvem? Lucas er jo selvskrevet. Derudover får Bale, Hazard, Vinicius og endda Rodrygo spilletid offensivt pt. Og James kommer nogle gange ind som "wing" også. Hvad skal vi have Brahim smidt ind i forvirringen for?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Brahim måske med mod Mallorca

Ramos4 skrev: Hvor? I stedet for hvem? Lucas er jo selvskrevet. Derudover får Bale, Hazard, Vinicius og endda Rodrygo spilletid offensivt pt. Og James kommer nogle gange ind som "wing" også. Hvad skal vi have Brahim smidt ind i forvirringen for?

Hans fremtid i klubben ligger nok ikke på venstrefløjen i hvert fald. Det giver god mening at se om han kan bidrage med noget på højre når Bale ikke er der. Vi mister trods alt ikke noget offensivt ved at pille Lucas ud alligevel og James spiller jo mest som den tredje centrale med Kroos og Casemiro.

Der skal nok blive plads, men ikke meget spilletid foreløbig. Jeg er dog overbevist om at han kan bidrage positivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #4 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Brahim måske med mod Mallorca

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Hvor? I stedet for hvem? Lucas er jo selvskrevet. Derudover får Bale, Hazard, Vinicius og endda Rodrygo spilletid offensivt pt. Og James kommer nogle gange ind som "wing" også. Hvad skal vi have Brahim smidt ind i forvirringen for?

Hans fremtid i klubben ligger nok ikke på venstrefløjen i hvert fald. Det giver god mening at se om han kan bidrage med noget på højre når Bale ikke er der. Vi mister trods alt ikke noget offensivt ved at pille Lucas ud alligevel og James spiller jo mest som den tredje centrale med Kroos og Casemiro.

Der skal nok blive plads, men ikke meget spilletid foreløbig. Jeg er dog overbevist om at han kan bidrage positivt.


Det kunne da være vildt hvis Lucas røg ud og Brahim ind, men tør man tro på det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #5 af Doc.juego

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Hvor? I stedet for hvem? Lucas er jo selvskrevet. Derudover får Bale, Hazard, Vinicius og endda Rodrygo spilletid offensivt pt. Og James kommer nogle gange ind som "wing" også. Hvad skal vi have Brahim smidt ind i forvirringen for?

Hans fremtid i klubben ligger nok ikke på venstrefløjen i hvert fald. Det giver god mening at se om han kan bidrage med noget på højre når Bale ikke er der. Vi mister trods alt ikke noget offensivt ved at pille Lucas ud alligevel og James spiller jo mest som den tredje centrale med Kroos og Casemiro.

Der skal nok blive plads, men ikke meget spilletid foreløbig. Jeg er dog overbevist om at han kan bidrage positivt.


Det kunne da være vildt hvis Lucas røg ud og Brahim ind, men tør man tro på det?



I de kampe Brahim fik sidste år, der spillede han da netop til højre, så han kunne gå ind i banen.

Dog ser jeg også at han har lang vej til spilletid.
Selv Vini og rodrygo har kun fået sparsom med minutter og de er vel begge højere i "fødekæden* end Brahim ?
Om end det kunne være friskt at se ham, rodrygo eller Vini på højre.
Vini har trods alt kun fået 1,5 kampe på højre kanten, så synes det er tidligt helt at afskrive ham fra den plads, selv om han pt ser bedre ud på venstre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Brahim måske med mod Mallorca

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Hvor? I stedet for hvem? Lucas er jo selvskrevet. Derudover får Bale, Hazard, Vinicius og endda Rodrygo spilletid offensivt pt. Og James kommer nogle gange ind som "wing" også. Hvad skal vi have Brahim smidt ind i forvirringen for?

Hans fremtid i klubben ligger nok ikke på venstrefløjen i hvert fald. Det giver god mening at se om han kan bidrage med noget på højre når Bale ikke er der. Vi mister trods alt ikke noget offensivt ved at pille Lucas ud alligevel og James spiller jo mest som den tredje centrale med Kroos og Casemiro.

Der skal nok blive plads, men ikke meget spilletid foreløbig. Jeg er dog overbevist om at han kan bidrage positivt.


Det kunne da være vildt hvis Lucas røg ud og Brahim ind, men tør man tro på det?

Det er så spørgsmålet. Zidane er jo ikke så glad for talentudvikling :D

For mig er det helt tydeligt at hvis Brahim kan levere det samme stykke arbejde og bidrage defensivt, så starter han på samme stadie som Lucas og har endda nogle spændende kompetencer. Det ville være skørt ikke at give ham chancen på bekostning af Lucas. Jeg kan godt se hvorfor man tøver med spillere som Vinicius og Rodrygo, for de har det langt bedre i venstre side, men Brahim bør kunne lykkes. Og så er hans dybdeløb, afslutninger og blik for spillet på et så højt niveau at han nok skal kunne bidrage som backup. Jeg synes det er så tydeligt at jeg ikke begriber hvis Zidane ikke kan se det. Men det er trods alt Zidane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce