Zidane ville ikke love Achraf fast plads

3 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk...

Ifølge spansk presse var Zinedine Zidane indirekte årsagen til, at Achraf Hakimi begyndte at søge nye veje.

Marokkanerens agent, Alejandro Camaño, var nemlig i kontakt med Real Madrid-træneren for at forhøre sig om muligheden for at få fast plads i startopstillingen, hvilket var Achrafs krav for at vende tilbage, men Zidane var med det samme klar i spyttet og forklarede således:

- Jeg vil gerne have, at Achraf vender tilbage til den kommende sæson, men jeg kan ikke love ham en plads. Her er ingen indiskutible og hvis han fortjener det, så spiller han, men han får det ikke på kontrakt.

Herfra begyndte Achraf Hakimi og Real Madrids veje at deles og marokkaneren er i dag i Milano for at skrive kontrakt med Inter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af Mølbat
En skam, at Hakimi var for bange til at tage udfordringen. Man kunne sagtens have haft en Marcelo/Mendy-situation på højrebacken i næste sæson, men hvis Hakimi har så lidt tiltro til egne evner, at han allerede ved, at han ikke kan slå Carvajal af, så er det bedst, at han smutter. Den mentalitet har man ikke behov for i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Bismo, Chamartin, elle44, Fondo_Sur, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #3 af -#7-
Hakimi vil åbenbart hellere være en stor fisk i en lille sø.

Men med det sagt, så tror jeg Hakimi og hans agent har fundet den helt perfekte klub til ham. Man kan vel dårligt finde en mere perfekt spiller til Contes system, end lige netop Achraf Hakimi.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af Dios

-#7- skrev: Hakimi vil åbenbart hellere være en stor fisk i en lille sø.

Men med det sagt, så tror jeg Hakimi og hans agent har fundet den helt perfekte klub til ham. Man kan vel dårligt finde en mere perfekt spiller til Contes system, end lige netop Achraf Hakimi.


Men samtidig spiller han sig også længere og længere væk fra Real Madrid. For er der noget vi aldrig kommer til og se i Real Madrid, så er det wingbacks.
En skam vi ikke får mere for ham, for ham tror jeg ikke vi får at se igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #5 af NadaMás
Er der nogen meldinger om eventuel tilbagekøbsklausul?
Syntes at det er ærgeligt at sende et af Europas største backtalenter afsted til en slik.

Syntes dog at Zidane og klubben har håndteret det godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6 af Mølbat

NadaMás skrev: Er der nogen meldinger om eventuel tilbagekøbsklausul?
Syntes at det er ærgeligt at sende et af Europas største backtalenter afsted til en slik.

Syntes dog at Zidane og klubben har håndteret det godt.


Der skulle eftersigende ikke være en tilbagekøbsklausul, men jeg har hørt rygter om, at Los Blancos får en forkøbsret på Hakimi, hvis en anden klub skulle byde på ham efter sit skifte til Inter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
40 Corona mio. er vel 70-80 mio. normalt - eller hvad?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8 af elle44
Synes helt ærligt også det er ok. Hans lejeophold i Dortmund har været rigtig fint for ham personligt, men for hans Real Madrid fremtid var det aldrig en succes, da han først spillede på Venstrebacken hvorefter han spillede wingback I højresiden, hvilket Ikke er noget vi kan bruge til ret meget hos os. Havde han spillet højreback og vist fremgang i de defensive egenskaber havde han været ekstremt interessant. Vi får trods alt en god sum penge for en spiller der ikke har kostet os noget, og det viser bare yderligere hvordan de her udlejninger af de unge spillere kan give gevinst målt på flere parametre.

Alt held og Lykke til Achraf i Inter, håber han nyder stor succes der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #9 af Jona
Kæmpe talent. Ærgeligt med hans mentalitet. Det er da det mest sindssyge jeg nogensinde har hørt at en spiller skulle få skrevet ind i sin kontrakt at han er fast mand. Aldrig har jeg hørt om sådan noget og da slet ikke i RM

Og er egentlig ved at være træt af dem som siger han ikke passer i Madrid på grund af det han mangler defensivt.... Altså som om folk har glemt hvem der har været vores venstreback det sidste årti...

En ting er sikkert. 40 mio er til grin lavt. Især taget i betragtning af Barca for det dobbelte for Arthur PLUS en spiller.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #10 af 9eren
Kan ikke se problemet i at Achraf vil have fast spilletid og så må han bare videre. Carvajal er for mig en bedre spiller, som også har sine ups and downs, men nok en af de spillere som har hjertet med sig, hele vejen på sine dårlige dage også. Glemmer ikke sidste år, hvor det hele gik galt og han græd for åben skærm og udtrykte at de havde gjort alt hvad de kunne da sæsonen var afgjort. Han havde en skod sæson men tror inderligt på at han gjorde sit bedste. I år har han spillet klart bedre. Når Carvajal en dag skal afløses er det ikke Achraf jeg ser som den spiller, men han er en spændende spiller helt sikkert!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce