Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 2. spillerunde

3 år 6 måneder siden #73 af Kiwes

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Raul7-2880 skrev: Vild forudsigelse:
Zidane fyres i løbet af sæsonen og Poch overtager!


Hold nu op med det negative pjat der! Det første kamp.


Det har vitterligt været det helt samme møg som vi så hele sidste sæson, og året før det, efter han kom tilbage. Akkurat samme lorte fodbold


Ja det samme gælder for dig. Undskyld på forhånd.. det MEGET sjældent jeg personlig peger folk ud, men du er seriøst den mest pisse negative person på dette forum, kommer der nogensinde noget positivt fra dig?

Til kampen: Der er ikke noget galt i at spille uafgjort med La Real på udebane. Når det så er sagt skal hurtigst muligt have gang i Asensio og Hazard. Det duer bare ikke med Vini og Rodrygo - i hvert fald ikke samtidigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #74 af longwind
Helt enig med Ramos4 her.

Det taktiske oplæg var fint, det kan ikke være Zidanes skyld at Rodrygo og Vini pisser alt der bare minder om farlige situationer ud i sandet.

Zidane kan bebrejdes for dårlige udskiftninger, men har vi bare en lille smule kvalitet på kanten så kommer vi jo foran i første halvleg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #75 af Steen

Ramos4 skrev:

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Raul7-2880 skrev: Vild forudsigelse:
Zidane fyres i løbet af sæsonen og Poch overtager!


Hold nu op med det negative pjat der! Det første kamp.


Det har vitterligt været det helt samme møg som vi så hele sidste sæson, og året før det, efter han kom tilbage. Akkurat samme lorte fodbold


Vi spillede nu også elendigt før det. Ronaldo reddede os bare.

Vi sidder på spillet og det er trods alt ikke Zidanes skyld at vores fløje er så ringe.


Næsten alle offensive spiller har haft det svært under Zidane, så det må vel også være hans skyld. Hazard var jo ikke meget bedre en Vinicius, selv når han var skadesfri. Men jo, helt enig, og det har jeg altid sagt: Få nu de to brasilianske ligegyldigheder langt væk fra denne klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 6 måneder siden #76 af 9eren
Tja indtil nu har jeg forsvaret Rodrygo og Vini men nu tænker jeg at løbet er ved at være slut. Hold nu helt hjørrring et uskarpt hold vi har og ufarligt foran mål. Det sucks virkelig

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #77 af madrid2000

Ramos4 skrev:

longwind skrev: Tror Vinicius har driblet sig selv flere gange end han har driblet modstandere i dag...


Liiige pludselig en dag du...så er ham og Rodry den halve milliard værd.

Er det bare mig eller får ham der Juni Calafat liiidt for meget credit? Ja han skaffer os en masse brasilianere, men jeg mangler stadig at se en god én.


Man havde troet man fik den næste store brasilianske talent ala Neymar, men indtil videre ser det ikke for godt ud med Vinicious og Rodrygo. De er trods alt stadigvæk kun 19 og 20.

Det var godt nok røvsygt det de begge kom med i aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #78 af Cristiano7
Vini og Rodrygo ville have gavn af en udlejning til et midterhold, især Vini....

Det bliver en langgaber sæson hvis Hazard fortsætter som han slap i sidste sæson - så det skiftes mellem Vini og Hazard på venstrekanten...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #79 af El Siete
Hvordan kan vi have så mange spillere der ikke er klar til sæsonstart, at vi bliver nødt til at bruge to Castilla-spillere? Ikke fordi de gjorde noget galt, men hvor er vores førsteholdspillere; Hazard, Jovic, Asensio...

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #80 af Matamoro
Ok, jeg skal vist have en pause fra denne side. Vi er forsvarende mestre og vi har spillet uafgjort mod Real Sociedad på udebane i sæsonens første kamp. Og ¨så kammer folk helt over i negativitet. Det stikker helt af
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn, Bismo, ElMadrid, LasseRMD, Kimbo, Al-Andaluzz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #81 af Dios
Øv øv. Endnu engang må man jo bare konstatere, at en 60% fit Hazard i den grad er at foretrække i stedet for Vinicius. Fair nok, så er han stadig et talent, men det er hans 3. sæson han er igang med. Det er bare langtfra godt nok.
0-0 er et fint resultat. Vi skaber ikke så mange chancer, men hvem gør det når modstanderen står med 12 mand i feltet, hvor den ene har lidt mere magt end de 11 andre.

Der er masser at bygge videre på. Nogen skal bare snart fortælle Vinicius, at det ikke er i træningscenteret han skal træne, for jeg ser vitterligt ingen forbedringer i hans spil henover de 40 kampe han vel har spillet siden sin forrygende debutsæson.
Ellers synes jeg det er helt godkendt. Så længe der bliver ved med at blive bygget på. Vi havde momentum og godt spil undervejs.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #82 af -#7-
Jeg glæder mig til den dag hvor man igen for alvor glæder sig til at se en Real Madrid kamp. Det har, for mig, meget længe mere været end sur pligt, end det har været forventnings glæde. Hvilke spillere er det reelt vi fans kan se frem til at skabe noget magisk på kampdagen? Det hele foregår i gå-tempo, og det er mere til siden og bagud, end det er fremadrettet.

I det 85. minut står Varane og Ramos og triller bolden til hinanden, mens resten af holdet står og kigger på, uden at bevæge sig overhovedet. Det er sgu fint nok hvis man er foran 3-0, men...

Det er som om det er meget federe for spillerne at sikre sig at deres afleveringer på ingen mulig måde sætter bolden på spil, selvom det ofte er der hvor chancerne bliver skabt, især hvis spillet skal foregå op igennem midten.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #83 af Steen

Kiwes skrev:

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Raul7-2880 skrev: Vild forudsigelse:
Zidane fyres i løbet af sæsonen og Poch overtager!


Hold nu op med det negative pjat der! Det første kamp.


Det har vitterligt været det helt samme møg som vi så hele sidste sæson, og året før det, efter han kom tilbage. Akkurat samme lorte fodbold


Ja det samme gælder for dig. Undskyld på forhånd.. det MEGET sjældent jeg personlig peger folk ud, men du er seriøst den mest pisse negative person på dette forum, kommer der nogensinde noget positivt fra dig?

Til kampen: Der er ikke noget galt i at spille uafgjort med La Real på udebane. Når det så er sagt skal hurtigst muligt have gang i Asensio og Hazard. Det duer bare ikke med Vini og Rodrygo - i hvert fald ikke samtidigt.


Jeg er optimist når der er grund til at være det. Men når hele vores offensiv er bygget op omkring, at Vinicius, Benzema og Rodrygo skal stå for alle mål og assists, så er der simpelthen ikke nogen grund til at være optimist.

Vinicius har spillet 56 La Liga & UCL kampe, og han har scoret 5 mål og givet 8 assists. Men ja, nyd du bare denne vidundertalent

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #84 af Henke
Det er mig en gåde, hvordan Marvin og Arriba kan være foran Jovic og Mayoral i køen. Nuvel er de sidste ikke kanter, men Benzema er altid ude på kanten alligevel.

Jeg har en mistanke om, at Jovic og Mayoral skal udlejes for at spare lønkroner, og derfor må vi tage til takke med ukendte ungdomsspillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce