Optakt: Shakhtar Donetsk - Real Madrid, Champions League, 5. spillerunde

3 år 3 måneder siden #85 af Fondo_Sur
Jeg tvivler stærkt på at Zidane har været med ind over de handler. Han har vel godkendt købene af brasilianerne og Jovic, men i god tro på at de har været godt scoutet til Real Madrid.

Mendy har da været et godt køb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #86 af Fondo_Sur
Men for at være ærlig har jeg også lyst til at trykke på knappen i skrivende stund, og få Pochettino ind.

Spillet er simpelthen ulovligt kedeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #87 af asp3200
Synes vi fortjener at ryge ned i Europa League og blive ydmyget. Måske det som gør at ledelsen vågner fra deres bjørnesøvn.

Spillere som:

Casemiro
Kroos
Varane
Vasquez
Jovic
Mariano
Isco

Er jo færdige og gider jo tydeligvis ikke mere, ud med dem og ind med nyt. Der skulle være handlet ind for lang tid siden. Køb nu for helvede dem her:

Alaba (kan dække mange pladser)
Upamecano
Fabian Ruiz
Håland
Lautaro Martínez

Drop Mbappe, han er for dyr.

Courtois
Carvajal Upamecano Ramos Alaba

Valverde Ruiz
Ødegaard

Martínez Håland Hazard(Vini, Rodrygo eller ny når hazard er skadet, evt 4-4-2 med kun martínez og håland på toppen. Banken skal springes og lad Zidane få sæsonen ud og ansat så Pochettino.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #88 af longwind

-#7- skrev:

longwind skrev:

-#7- skrev:

DeLaRed skrev:

Bismo skrev:

Henke skrev: Er der virkelig stadig nogen, som mener, at Zidane er den rette træner?


@Kratmus og co.


Jeg siger ikke ZZ er det bedste valg, men tidligere paa dagen stillede jeg et spoergsmaal om hvem der ellers ville kunne faa mere ud af dette spiller materiale og hvordan?

Faktum er der er ingen anden traner i verden der faar Lucas Vasquez til at vaere en solid loesning paa Hoejre back!
Der er ingen anden traener der pludselig faar Mendy til at vaere bedre i pasnings spillet
Der er ingen anden traner der faar Benzema til at blive skarpere i afslutningerne(slet ikke naar han foerst lige er kommet retur fra skade)

OG der er ingen anden traener i Madrid's historie der har staaet overfor saa mange skader paa saa kort tid!

Jeg er ligesaa frustreret som alle andre, jeg kan bare ikke se hvad en anden traener skulle goere bedre pt! Faktum er man faar ikke et bedre udtryk paa banen naar holdet er fyldt med 2/3. valg paa 50% af alle pladser, og man saa kun har 4. valg tilbage at smide paa banen i 2. halvej! Ihverflad ikke med de 2/3/4 valg vi pt har at byde paa!


Ligesom Zidane fik enormt gode kort på hånden første gang han blev ansat, med en rigtig god trup, ligeså uheldig har han været i den her anden omgang, med skader og corona osv.

Men til syvende og sidst ligger ansvaret altså hos ham, uheld eller ej. Og for første gang må jeg nok desværre erkende overfor mig selv at Zidane ligner ikke længere en mand, som gider være træner. Ikke her i hvert fald. Og uanset om spilleren hedder Lucas, Benzema eller Jens Stage, så skal man altså kunne se noget motivation hos spillerne, som det absolutte minimum, især efter en blamage som i weekenden. Så må spillet være som det er.

Den her kamp var sindssygt vigtig, og spillerne gad ikke vinde den, hverken for dem selv, eller for Zidane. Derfor må man nu for alvor kigge på alternativer.


Zidanes offensive taktik var jo altid mest fokuseret på at få bolden op til de tre forreste og så lad deres kreativitet skabe chancerne. Nu har truppen ingen kreativitet på den sidste tredjedel, og Zidane har ingen taktiske løsninger der kan skabe chancer gennem holdspil frem for individualisme.


Åh, jeg synes sgu det er for letkøbt, især efter en dag som idag, at sige at Zidane ikke har taktisk forståelse og løsninger, det må jeg nok indrømme. Under hans første periode synes jeg faktisk der var mange gode kampe, især da Isco kom mere ind på holdet istedet for Bale. Og jeg ved ikke hvad han præcist sagde eller gjorde i halvlegen mod Juventus i finalen, men i anden halvleg smadrer vi italienerne fuldstændig, så noget kan Zidane altså.

Og her i hans anden periode formåede han at lukke af i defensiven, som nærmest aldrig har været bedre. Klart det ikke er ligeså sexet eller Real Madrid-agtigt som en god offensiv, men det indbragte trods alt et mesterskab.

Men med det sagt, så er defensiven nu som den plejer at være fristes man til at sige, og offensiven kunne ikke skyde hul i en våd papkasse, så jeg tror egentlig vi er enige om at tiden er ved at løbe ud for Zidane.


Min pointe er, at Zidane måske er lidt af en medvindstræner. Han kan skabe noget godt når spillermaterialet er der, men han har problemer når hans trup mangler individuel klasse - nøjagtigt som Guardiola. Betyder ikke at nogle af dem er ringe taktisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #89 af Ramos4

Fondo_Sur skrev: Jeg tvivler stærkt på at Zidane har været med ind over de handler. Han har vel godkendt købene af brasilianerne og Jovic, men i god tro på at de har været godt scoutet til Real Madrid.

Mendy har da været et godt køb.


Mendy er god defensivt - bestemt. Men at han er det bedste indkøb vi har lavet de seneste...3-4-5 år? Siger alting synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #90 af Ramos4
Marcas oversætning af Zidane interview efter kampen:

"I don't think there's a problem, lots of things are coming together [at the same time]," Zidane added. "We created chances, it's not to do with our game. We're struggling to score goals. An opening goal would've made the game easier for us."

Hvilken kamp så han? Hvilke ting er ved at flaske sig?
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo, JesperThomsen, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #91 af Bismo

Ramos4 skrev: Marcas oversætning af Zidane interview efter kampen:

"I don't think there's a problem, lots of things are coming together [at the same time]," Zidane added. "We created chances, it's not to do with our game. We're struggling to score goals. An opening goal would've made the game easier for us."

Hvilken kamp så han? Hvilke ting er ved at flaske sig?


Det er direkte skræmmende! Det må cementere for enhver tvivler, at Zidane ikke formår at løfte det her hold!
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #92 af BBB

Bismo skrev:

Ramos4 skrev: Marcas oversætning af Zidane interview efter kampen:

"I don't think there's a problem, lots of things are coming together [at the same time]," Zidane added. "We created chances, it's not to do with our game. We're struggling to score goals. An opening goal would've made the game easier for us."

Hvilken kamp så han? Hvilke ting er ved at flaske sig?


Det er direkte skræmmende! Det må cementere for enhver tvivler, at Zidane ikke formår at løfte det her hold!


Formentlig den kamp hvor Asensio i de første 10 minutter har sparket én gang på stolpen, i løbet af de næste 10 minutter er Benzema rent igennem og inden for 30 minutter har Asensio sparket bolden mod sammenføjningen. Virker det urealistisk, at vi skulle lave det første mål i dag?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #93 af Fondo_Sur
Herlig udtalelse af Zidane, der viser tiltro til spillerne i en tvivlsom tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #94 af madrid2000
Hvis vi skal have en ny træner, så skal det være efter Benzema, Ramos, Modric, Marcelo osv. har forladt klubben. Den ældre stamme vil ikke kunne give en ny træner ordentlig chance er min påstand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 måneder siden #95 af 9eren
Forskellen på Hazard og Joao Felix

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce