Truppen mod Manchester City, CL-kvartfinale, 2. kamp

1 måned 3 dage siden #133 af Kiwes
​Brahim har godt nok også været dårlig
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #134 af NickyMad
Bør man ikke skifte Joselu ind til at sparke straffe??
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #135 af NadaMás
​Spillet har på ingen måde været Real værdigt i løbet af kampen.
Med det være sagt, kan man kun rose den disciplinære tilgang og fightervilje i gennem 120 minutter. Kan ikke nævne nogle andre hold, som jeg oprigtigt tror kan spille uafgjort med City over 210 minutter. De er fandeme gode, og deres trup er så bred. Ikke at det skal være en undskyldning, for tilgangen har været alt for passiv, og Carlo er måske gået for pragmatisk til værks - Real har jo et image at opretholde. Den er svær at afveje.

Bare lige en sløjfe inden kampen bliver afgjort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #136 af Kiwes
​Nå men vi ved jo godt at sådan som vi har sparket straffespark denne sæson så vinder vi ikke lol
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #137 af Hamid8210
Jeg slukker tv’et og kigger om 15 min. Det her kan jeg ikke klare eller overskue
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #138 af Bismo

Ramos4 post=174487 skrev:

Bismo post=174486 skrev:

Lars1991 post=174483 skrev: Nu må folk lige anerkende Citys kvalitet. De er det bedste hold i verden og vi er på deres hjemmebane. Det har været en fremragende fighter indsats, og det er sådan man bliver nødt til at spille imod City. Selv Arteta gør det.

Selvfølgelig kunne vi have gjort det bedre, sådan er det altid. Men vi mangler 15 minutter og det står stadig helt lige. Det godt klaret!

​Vi er et langt bedre mandskab end Arsenal. Med al respekt. 

​Sgu ikke til at spille presspil.

Men det er ligesom at spørge "hvorfor pressede ingen Peps Barca hold noget bedre?". Det er sgu nemmere sagt end gjort.


​​​​​​Vi parkerer bussen i 120 minutter. Du synes simpelthen, at det afspejler det reelle styrkeforhold mellem de to hold? Det er heldigt at vi ikke er bagud med 3-4 mål. Massive afbrændere af De Bruyne, Gvardiol. 

​​​
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #139 af elle44
Haha vi skal simpelthen i straffe med det her hold der på ingen måde kan score på straffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #140 af Ramos4
Vi har været SÅ dårlige på straffe denne sæson :D Fandme trist at spille 120 minutter for så alligevel at tabe. Nu er vi smadrede til weekenden. Men mesterskabet er hjemme alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #141 af Dragam
Lunin er heldigvis ok god på stregen (kniber mere når han skal ud af målet)... så vi har en chance.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 3 dage siden #142 af 9eren
Jeg er tilfreds uanset hvad der sker. Jeg kan ikke se vi kunne gøre mere. Vi mangler tydeligvis en 9er med fart og mål i dag. Så vi kan kun satse på kontra.

Kyle Walker er Citys Mendy

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #143 af Ramos4

Bismo post=174494 skrev:

Ramos4 post=174487 skrev:

Bismo post=174486 skrev:

Lars1991 post=174483 skrev: Nu må folk lige anerkende Citys kvalitet. De er det bedste hold i verden og vi er på deres hjemmebane. Det har været en fremragende fighter indsats, og det er sådan man bliver nødt til at spille imod City. Selv Arteta gør det.

Selvfølgelig kunne vi have gjort det bedre, sådan er det altid. Men vi mangler 15 minutter og det står stadig helt lige. Det godt klaret!

​Vi er et langt bedre mandskab end Arsenal. Med al respekt. 

​Sgu ikke til at spille presspil.

Men det er ligesom at spørge "hvorfor pressede ingen Peps Barca hold noget bedre?". Det er sgu nemmere sagt end gjort.


​​​​​​Vi parkerer bussen i 120 minutter. Du synes simpelthen, at det afspejler det reelle styrkeforhold mellem de to hold? Det er heldigt at vi ikke er bagud med 3-4 mål. Massive afbrændere af De Bruyne, Gvardiol. 

​​​

​Nej det er ikke styrkeforholdet. Sådan kan du ikke sætte det op. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #144 af Lars1991
​Virkelig stolt af holdet og synes vi spiller den taktisk korrekt, vi mangler bare lidt individuel kvalitet på bolden i dag. Når vi så også laver et par uprovokeret fejl i starten af anden halvleg, jeg så bliver det op af bakke.

Jeg er ikke særlig optimistisk omkring straffesparkskonkurrence.. hvem skal overhovedet sparke? Åh gud. But who knows. Måske vinder vi somehow haha

 
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum