Fransk konklusion: Bolden var ikke inde

3 uger 22 timer siden #13 af Raul7-2880
​Fandme ynkelige Barcelona efterhånden er blevet. Der ingen vinkler som entydige viser, at den med 100 % sikkerhed er inde, ergo skal scoringen ikke gælde. 
Kom videre i livet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 21 timer siden #14 af Fondo_Sur
Er så træt af Laporta. Han ved lige, hvad han skal sige for at fjerne fokusset fra kampen. Han nævner sjovt nok ikke, at AC bruger Kroos’ skuldre for at hæve sig ved målet. Men vi gider heller ikke at vinde på dommerfejl. Det er pisse irriterende at høre på. Lad os håbe, at den eneste pålidelige optegnelse fra Canal+ er den korrekte. Real Madrid havde i øvrigt vundet alligevel.
Sidste redigering: 3 uger 18 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 21 timer siden #15 af 9eren
Straffe på Rüdiger af Araujo også.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 21 timer siden #16 af NadaMás
Det er selvfølgelig heller ikke fordi vi skal blive ved med at dvæle ved det.
Hentydede til hhv. dette billede og video, hvor vinklen er bedre. 

Men igen - Kunne dommerne ikke 100% bevise at der var mål, så skal der selvfølgelig ikke dømmes mål. 

x.com/FrenkieMerchant/status/1782341339029422576

https:/x.com/3_Korner1_Pen6/status/1782329604088234390

 
Sidste redigering: 3 uger 21 timer siden ved NadaMás.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #17 af Real HWL
​Barca skulle have stemt imod forslaget om mål teknologi sidst den var oppe og vende. Hvis det er rigtig skal de jo bare holde kæft. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​FC Barcelona skal altid tale om dommerne hver gang de lider pointtab. Sådan har det været siden Laporta blev præsident første gang.

Det er aldrig kontroversielle kendelser. De bliver kun ‘kontroversielle’ fordi de taler om dem i Barcelona. Det er non-issues som de selv gør til issues.

Det bør ties ihjel. Eller også burde vi uddele nogle flade til fanatikerne Laporta, Xavi, Piqué og Gavi. Men det får vi nok ikke lov til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #19 af Real HWL

9eren post=174803 skrev: Straffe på Rüdiger af Araujo også.


AC sætter af med to hænder i ryggen på Kroos ved 0-1 målet. Det troede jeg ikke man måtte.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #20 af -#7-
​Jeg har skrevet det før herinde, og det er stadig sandt. Laporta er jo den ultimative politiker. Som Fonde_sur skriver, så har Laporta med et enkelt interview fuldstændig fjernet fokus væk fra Barcelonas frygtelige situation med tabt mesterskab og røvfuld på hjemmebane i CL. I virkeligheden er det jo faktisk beundringsværdigt på en næsten masochistisk facon. 

At det så er helt utroligt beskæmmende for hvad der i mine øjne trods alt er verdens næststørste klub, det er de jo tilsyneladende ligeglade med dernede. Jeg håber aldrig Real Madrid får sådan en præsident. 

Og iøvrigt var bolden ikke inde, og selv hvis den var havde Real Madrid vundet den kamp. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #21 af Ramos4

-#7- post=174809 skrev: ​Jeg har skrevet det før herinde, og det er stadig sandt. Laporta er jo den ultimative politiker. Som Fonde_sur skriver, så har Laporta med et enkelt interview fuldstændig fjernet fokus væk fra Barcelonas frygtelige situation med tabt mesterskab og røvfuld på hjemmebane i CL. I virkeligheden er det jo faktisk beundringsværdigt på en næsten masochistisk facon. 

At det så er helt utroligt beskæmmende for hvad der i mine øjne trods alt er verdens næststørste klub, det er de jo tilsyneladende ligeglade med dernede. Jeg håber aldrig Real Madrid får sådan en præsident. 

Og iøvrigt var bolden ikke inde, og selv hvis den var havde Real Madrid vundet den kamp. 

​Ved ikke om jeg synes han er en god politiker, forstået på den måde at offer-mentaliteten ikke bringer dem nogen vegne. Det er godt for hans forsøg på at blive genvalgt. I dén henseende er det klogt, men for klubbens bedste er det ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 19 timer siden #22 af elle44
Ej kom nu folkens, det er sgu da forfærdeligt synd for Barca det, de har det ikke nemt med de dommere.

I skal tænke på at hele Xavis spillemæssige karriere har passeret mens de har betalt Negreira, det er jo ikke noget stort mysterium at han ikke fatter at 50/50 kendelser kan gå imod ham, når han er vant til at det er 100% i hans favør.

Simpelthen bare en klub uden et eneste snert af format.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 19 timer siden #23 af Ramos4

elle44 post=174811 skrev: Ej kom nu folkens, det er sgu da forfærdeligt synd for Barca det, de har det ikke nemt med de dommere.

I skal tænke på at hele Xavis spillemæssige karriere har passeret mens de har betalt Negreira, det er jo ikke noget stort mysterium at han ikke fatter at 50/50 kendelser kan gå imod ham, når han er vant til at det er 100% i hans favør.

Simpelthen bare en klub uden et eneste snert af format.

Det er netop humlen i det. De er slet ikke vant til, at kendelser kan gå begge veje. Dommeren kan skønne begge veje. Når man er vant til at blive favoriseret føles lighed som undertrykkelse. Eller how the saying goes.​
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 18 timer siden #24 af Real HWL
​Køre negreira sagen engenligt stadigvæk? Eller er sagen droppet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum