Optakt: Real Madrid - Villarreal, LaLiga, 8. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hvor meget får de ved siden af i brune kuverter fra Barcelona?mohbar post=201626 skrev: hørte lige at en la liga dommer får ml 250.000 til 300.000 euro om året . Det er jo helt vildt og inviterer til korruption
DC19
Tænker man skal sidde med sin vini trøje på for at mene, at det ikke var intentionelt... :pMadrid777 post=201611 skrev: Er der virkelig rødt der. Er den ikke uintentionel. Nogen med lidt dommererfaring der lige kan give deres "objektive" vinkel på den der.
for vores RM TV og Perez kommer da til at gå helt amok i morgen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
hvis ikke de gør præcis hvad den korrupte dommerledelsen beder dem om mister de hurtigt deres yderst velbetalte job-#7- post=201627 skrev:
Men hvor meget får de ved siden af i brune kuverter fra Barcelona?mohbar post=201626 skrev: hørte lige at en la liga dommer får ml 250.000 til 300.000 euro om året . Det er jo helt vildt og inviterer til korruption
Ja ved du hvad Lars jeg skulle lige til at skrive noget af det samme. Der er sku liv i ham! og jeg kan lide det. Det er virkelig hvad det her hold har brug for. Fedt at vi kriger den hjem i dag og får sejren det er edderøvme vigtigt for moralen i den her trup. Indskiftninger i halvlegen og taktiske ændringer som går ind og ændr kampen. Self ærgerligt at Vini lige får en hjerneblødning, men synes det modigt at Pille Trent ud, til trods for at han var en af vores absolut bedste spillere i første halvleg. Guler går ind og får skabt noget balance centralt, hvilket er ultra vigtigt for det her tjubang mandskab, og så må Valverde simpelthen til at indse han er bedst på højre backen. Det kunne være interessant at se hans output i form af assists i de minutter han har spillet på backen. Jeg synes altid at han bidrager med assists og den løbekapacitet han besidder kan han udnytte til fulde. Det er rigtigt at han kritiseres for sine præstationer på midtbanen og med god grund, men rosen skal også lyde når han spiller på et så højt niveau ude til højre. Jeg lægger også mærke til at han i tillægstiden faktisk ligger som første mand i et totalt dødspres der formår at stresse Villareal så de ikke rigtig kan få etableret spillet, samt også når tilbage igen. Det er en mand med lungekapacitet!Lars1991 post=201629 skrev: Det bedste ved kampen er at Mourinho er tilbage. Vi så det i startopstillingen og vi så det ude på sidelinjen. Ikke mere bedstefar, nu det sgu liv eller død.
Villareal: 13 frispark 2 gule
Madrid og Mou ervi deres fulde ret til at adressere korruptionen!
Og Vini er nok i fare for at misse el-classico pga hans adfærd overfor dommeren. Her må jeg dog erkære mig koldhøne, da jeg tror vi vil klare os bedre uden ham.